Google+
Filimleri Full HD İzleyebilmeniz İcin sag Alt Kosedeki 360 Secenegini 720 Yapiniz. Yada Baglanti Hiziniza Gore Degistiriniz Filimler Açılmıyorsa Dns Nizi 8.8.8.8 Ve 8.8.8.4 Olarak Ayarladığınız taktirde açılacaktır.

Wicker Park Hep Seni Aradım Tek Parça İlze


Hep Seni Aradım,Hep Seni Aradım izle,Hep Seni Aradım hd izle,Hep Seni Aradım full izle,Hep Seni Aradım donmadan izle,Hep Seni Aradım online izle,Hep Seni Aradım tek parça izle,Hep Seni Aradım 720p izle




Wicker Park izle Hep Seni Aradım izle

Şikago’nun Wicker Park bölgesinde yaşayan Matthew bir gün çalıştığı işyerinin penceresinden karşı kaldırımda en yakın arkadaşı Luke’a ait ayakkabı dükkânının vitrinine bakan bir kız görür. Artık Matthew onunla tanışmak için her yolu deneyecektir ancak bu ilişkinin bütün yaşamını etkileyeceğinden haberi yoktur. Matthew ve Lisa birbirlerine aşık olurlar ve kader ağlarını örmeye başlar.

IMDB : 6.9
Tür: Dram, Gizem, Romantik
Yapım: 2004 – ABD
Yönetmen : Paul McGuigan
Oyuncular: Josh Hartnett, Diane Kruger, Rose Byrne, Matthew Lillard
Share this article :

Yorum Gönder

(Yorumlama biçimi: Anonim) Seçerek Yorum YapaBlirsiniz...
Yorumlarınız İçin hdfilmizle720p Ekibi Olarak Teşekkür Ederiz..