Google+
Filimleri Full HD İzleyebilmeniz İcin sag Alt Kosedeki 360 Secenegini 720 Yapiniz. Yada Baglanti Hiziniza Gore Degistiriniz Filimler Açılmıyorsa Dns Nizi 8.8.8.8 Ve 8.8.8.4 Olarak Ayarladığınız taktirde açılacaktır.

Kill for me Benim için Öldür İzle


Benim için Öldür,Benim için Öldür izle,Benim için Öldür hd izle,Benim için Öldür cine izle,Benim için Öldür evrensel izle,Benim için Öldür 720p izle,Benim için Öldür donmadan izle,Benim için Öldür son izle



Kill for me izle Benim için Öldür izle

Filmde geçmişte tacizci erkek arkadaşlarının kurbanları olan ama şimdi arkadaş olmaktan mutluluk duyan iki oda arkadaşının hikayesi anlatılıyor. Bir gün eski erkek arkadaşlarından biri bir kızı yakalar ve bunun üzerine gerilim iyice artar.
IMDB Puanı: 5.5
Yapım: 2013 – ABD
Tür: Dram, Gerilim
Süre: 94 dakika
Yönetmen: Michael Greenspan
Oyuncular: Katie Cassidy, Tracy Spiridakos, D
Share this article :

Yorum Gönder

(Yorumlama biçimi: Anonim) Seçerek Yorum YapaBlirsiniz...
Yorumlarınız İçin hdfilmizle720p Ekibi Olarak Teşekkür Ederiz..